Пoзакласний захід для учнів 2-4 класів
«What? Where? When?»
Мета: перевірити та показати компетентності учнів у читанні,
перекладанні, розумінні ; розвивати пам’ять,
мислення, увагу, уміння реагувати в проблемній ситуації; виховувати інтерес, почуття
відповідальності та бажання спілкуватися англійською мовою.
Обладнання: конверти із
запитаннями, плакати, емблеми, годинник, дзиґа.
Хід проведення заходу.
У класній кімнаті дві команди - «Wunderkinds»
та «Champions» - розташовуються за своїми ігровими столами. У кожній
команді по вісім гравців. Кожна
команда має капітана та відповідну емблему.
Teacher:
Good afternoon dear friends! Glad to see you! You are welcome to our competition
between «Wunderkinds» and «Champions». (Добрий день, дорогі друзі! Раді вас бачити. Запрошуємо на
конкурс-змагання між командами «Wunderkinds» and
«Champions».)
Dear
captains! Introduce your teams and the members of your team. (Капітани! Відрекомендуйте нам членів ваших команд.) PI
: I am Max Petrenko and this is
my team.
The team:
Wunderkinds. (хором)
PI
Now I want to introduce you the members
of my team. The
first player is... (Зараз я хочу
представити гравців своєї команди. Перший гравець, це... (далі називає всіх
членів команди.))
Р2 I am I Ilia Stetsenko. Let
me tell you the members of my team. The first player is...
Teacher:
Thank you! Take your seats please. (Дякую. Займіть свої
місця, будь ласка.) Let
me introduce our judges. Here they are...(Дозвольте мені представити наших
суддів. Ось вони...)
Dear
players! Are you ready to start? Ok! (А зараз розпочинати час наше змагання. Передовсім ми
хочемо дізнатися, чи вмієте ви відповідати на запитання. Гравці ви готові
розпочинати гру?Гаразд.
Look
at the symbol of our game? What is it, children?
Children:
Owl.
(Подивіться на символ нашої гри, Що це, діти? - Сова.)
Учитель запускає дзиґу, стрілка зупиняється на секторі
№12. Учитель бере конверт, повідомляє хто грає і з якого міста(села) прийшло це
завдання, а потім читає вголос запитання. Подається сигнал дітям надається
хвилина на підготовку відповіді. Через хвилину учасник від команди дає
відповідь. Якщо відповідь правильна - команда отримує бал, а якщо ні то інша
команда дає відповідь.
Questions:
1.
Скільки букв в
англійському алфавіті? Назвіть їх. (26)
2.
Як називається 15
літера англійського алфавіту?(0)
3.
Складіть та запишіть
якомога більше слів на букву “Р”.
4.
Які форми привітання
ви знаєте англійською мовою?(Не11о!Ні!)
5.
Перекладіть
якнайбільше слів на українську мову.
a
fox, an apple, a ball, a rabbit, a hen, a girl, a desk, a lamp, milk, green,
yellow, blue, ten, six, a dress, a pen, a family, a brother, a sister, a door,
a cat, a floor, a flat, a doctor, a pencil, children, a car, a room, a pupil.
An
apple, a bird, winter, fish, a living-room, a mother, a father, a cat, black,
big, little, a dog, an ant, a bedroom, a town, three, seven, a door, a chair,
she, a drum, a flat, a desk, a bag, a pencil, a kitchen, a box, I, they.
6.
Розшифруйте речення.
Ihaveabigfish.
Itisaredpencil-box. Thiscpenisred. Wehaveabigbox. Theyhaveadog.
7. Розкажіть вірш
8. Доберіть до малюнків
слова. Rabbit,
frog, squirrel, cock, puppy, kitten.
9. Складіть якомога більше речень англійською мовою.
There
is a pen in the bag.
There
are seven pencils in the pencil box.
There
is a pupil in the classroom.
There
are books on the desk.
10.Заповни кросворд та намалюй відповідь.
Teacher:
What account do we have now? Congratulation. We have the score
but
I think that friendship has won. Do you agree with me? Each team had wonderful
answers and played very well. I would like to thank our teams, and give this
present for you.
Dear
judges I would like to thank you for your work too.
Our
game “What? Where? When?” is over.
(Який рахунок зараз?
Вітаємо у нас рахунок , але я вважаю, що перемогла дружба. Ви згодні зі мною?
Кожна команда давала чудові відповіді і грала чудово. Я хочу подякувати вам і
вручити ці подарунки. Дорогі судді! Я хочу також подякувати вам за вашу роботу.
На цьому наша гра завершена.)
Немає коментарів:
Дописати коментар